Sony ELF-SR2 to nowoczesny, 27-calowy monitor wykorzystujący technologię Spatial Reality Display. Dzięki autostereoskopii oraz zaawansowanemu systemowi śledzenia wzroku, użytkownik otrzymuje wrażenie przestrzeni 3D bez konieczności zakładania dodatkowego sprzętu.
| Kategoria | Parametr | Wartość |
|---|---|---|
| Wyświetlacz | Rozmiar ekranu | 27 cali |
| Proporcje obrazu | 16:9 | |
| System panelowy | Panel LCD z mikro-soczewką | |
| Obszar wyświetlania | 593,2 mm x 332,8 mm | |
| Jasność | 400 cd/m² | |
| Głębia koloru | 10 bit (8 bit + FRC) | |
| Gama kolorów | Adobe RGB ~100% | |
| Maks. liczba kolorów | ~1,07 mld | |
| Kontrast | 1000:1 | |
| Prędkość reakcji | 14 ms | |
| Temp. barwowa | 6500 K | |
| Powierzchnia | Powłoka antyrefleksyjna | |
| Obraz | Silnik obrazu | Tak |
| Super rozdzielczość | Tak | |
| Dźwięk | Głośnik | 1 W (mono) |
| Wyczuwanie | Czujnik ruchu oka | Szybki czujnik (Gen.2) |
| Warunki środowiskowe | 100–1000 lx | |
| Oglądanie 3D | Kąt montażu | 45°–135° |
| Odległość oglądania | 50–100 cm | |
| Kąt widzenia | H: ±25°, V: -40°/+20° | |
| Liczba widoków | 1 | |
| Interfejs | HDMI | 1 (HDMI 2.0) |
| USB-C | 1 (USB 2.0 / DP Alt) | |
| USB-A | 1 | |
| DP | 1 (DP 1.2) | |
| Audio Out | 1 | |
| Warunki pracy | Temperatura | 0–40°C |
| Zalecana temp. | 20–30°C | |
| Wilgotność | 20–80% | |
| Zestaw SDK | Unity | Tak |
| Unreal Engine 4 | Tak | |
| Unreal Engine 5 | Tak | |
| OpenXR | Tak | |
| OpenGL | Tak | |
| DirectX 11 | Tak | |
| DirectX 12 | Tak | |
| Język | Menu | Angielski / Francuski |
| Zasilanie | Moc wejściowa | DC 19,5 V, 3,3 A |
| Pobór mocy | ≤64 W | |
| Czuwanie | ≤0,5 W | |
| Wymiary i waga | Bez podstawy | 622 x 419 x 51 mm |
| Z podstawą | 631 x 303 x 309 mm | |
| Waga (bez) | ok. 6,5 kg | |
| Waga (z) | ok. 8,2 kg | |
| Montaż | VESA | 100 x 100 mm |
| Zalecany system | Minimalne wymagania | Intel i5 (6 rdzeni), GPU ≥18 000 PassMark (RTX 2070 SUPER), RAM 16 GB, SSD, Win 10/11 (64-bit) |
| Akcesoria | W zestawie | Zasilacz, kable, podstawka, ściereczka, instrukcja |