Sony ELF-SR2 to nowoczesny, 27-calowy monitor wykorzystujący technologię Spatial Reality Display. Dzięki autostereoskopii oraz zaawansowanemu systemowi śledzenia wzroku, użytkownik otrzymuje wrażenie przestrzeni 3D bez konieczności zakładania dodatkowego sprzętu.
Kategoria | Parametr | Wartość |
---|---|---|
Wyświetlacz | Rozmiar ekranu | 27 cali |
Proporcje obrazu | 16:9 | |
System panelowy | Panel LCD z mikro-soczewką | |
Obszar wyświetlania | 593,2 mm x 332,8 mm | |
Jasność | 400 cd/m² | |
Głębia koloru | 10 bit (8 bit + FRC) | |
Gama kolorów | Adobe RGB ~100% | |
Maks. liczba kolorów | ~1,07 mld | |
Kontrast | 1000:1 | |
Prędkość reakcji | 14 ms | |
Temp. barwowa | 6500 K | |
Powierzchnia | Powłoka antyrefleksyjna | |
Obraz | Silnik obrazu | Tak |
Super rozdzielczość | Tak | |
Dźwięk | Głośnik | 1 W (mono) |
Wyczuwanie | Czujnik ruchu oka | Szybki czujnik (Gen.2) |
Warunki środowiskowe | 100–1000 lx | |
Oglądanie 3D | Kąt montażu | 45°–135° |
Odległość oglądania | 50–100 cm | |
Kąt widzenia | H: ±25°, V: -40°/+20° | |
Liczba widoków | 1 | |
Interfejs | HDMI | 1 (HDMI 2.0) |
USB-C | 1 (USB 2.0 / DP Alt) | |
USB-A | 1 | |
DP | 1 (DP 1.2) | |
Audio Out | 1 | |
Warunki pracy | Temperatura | 0–40°C |
Zalecana temp. | 20–30°C | |
Wilgotność | 20–80% | |
Zestaw SDK | Unity | Tak |
Unreal Engine 4 | Tak | |
Unreal Engine 5 | Tak | |
OpenXR | Tak | |
OpenGL | Tak | |
DirectX 11 | Tak | |
DirectX 12 | Tak | |
Język | Menu | Angielski / Francuski |
Zasilanie | Moc wejściowa | DC 19,5 V, 3,3 A |
Pobór mocy | ≤64 W | |
Czuwanie | ≤0,5 W | |
Wymiary i waga | Bez podstawy | 622 x 419 x 51 mm |
Z podstawą | 631 x 303 x 309 mm | |
Waga (bez) | ok. 6,5 kg | |
Waga (z) | ok. 8,2 kg | |
Montaż | VESA | 100 x 100 mm |
Zalecany system | Minimalne wymagania | Intel i5 (6 rdzeni), GPU ≥18 000 PassMark (RTX 2070 SUPER), RAM 16 GB, SSD, Win 10/11 (64-bit) |
Akcesoria | W zestawie | Zasilacz, kable, podstawka, ściereczka, instrukcja |